środa, 3 czerwca 2015

Zakończenie!!! Chłopiec, który pokochał nie tego co trzeba...

Percy podszedł do płaczącej Nancy. Nie wiedział zbytnio co robić. Bał się (KTO BY SIĘ NIE BAŁ), ale martwił się o towarzyszkę.
  Po chwili ukucnął koło dziewczyny.
-Mogłabyś mi to wyjaśnić?- zapytał najłagodniejszym tonem jak umiał.
-Bo ja byłam szpiegiem Uranosa. Ty nie zrozumiesz. Ja zawsze byłam sama. Najpierw matka chora psychicznie, zabrali jej mnie. Potem sierociniec. Siostry zakonne maltretowały mnie psychicznie i fizycznie, za moje zdolności. Uciekłam i błąkałam się po całych stanach. Aż w końcu zaczął przemawiać do mnie on. Obiecał, że wskrzesi Luka. Ja jestem jego siostrą, rodzoną. Ja nie chciałam was zabić. On mi kazał. Poznałam was i po prostu nie mogła. Dziś przemawiał do mnie przez cztery godziny ja .. ja- zaczęła jeszcze bardziej płakać i drżeć- Możesz mnie właściwie zabić. Nie jestem wam potrzebna. Jestem tylko ciężarem.
  Percy patrzył się na zagubioną dziewczynę. Naprawdę była podobna do Luka. Nie czuł do niej żalu. Każdy by zwariował, gdyby przeżył to co ona. Wstał i wziął ją na ręce, po czym zaniósł do łóżka, gdzie Nico smacznie spał. Następnie sam położył się koło niej.
  -Masz nas. Nie bój się niczego.

 ***

  -Eee… Percy? Co Nancy robi w naszym łóż..- urwał i cały się zaczerwienił.
Syn boga mórz westchnął i zaczął opowiadać o zdarzeniach. Powiedział wszystko. Nico wyglądał na bardzo zaszokowanego. Lecz w jego brązowych oczach nie było widać ani grama gniewu.
-Nancy…- powiedział po czym ujął jej rękę- Stało się ale najważniejsze, że do niczego nie doszło. Każdy popełnia błędy. Ty już swój naprawiłaś.
  Córka Hermesa popatrzyła na chłopców i się uśmiechnęła.
-Dziękuję. Naprawdę dziękuję. Nareszcie mam kogoś kto jest przy mnie… Co wy na to by pójść na plażę?
  Percy cały się rozpromienił. Po Chwili popatrzył na Nica i dodał:
-Nauczę cię pływać.
-Nie-odpowiedział przestraszony Nico.
-Tak- wyszczerzył się.
  Po chwili wszyscy znajdowali się na plaży. Nancy opalała się na słońcu, Nico chował się w cieniu parasola, a Percy robił zamek z piasku… Jednak zamek zmiotła fala przypływu.
-Nie!- krzyknął zrozpaczony Percy.- Mój piękny zamuś zniszczony!
Nico tylko popatrzył na Percy’ ego. Zawsze gdy na niego zerkał robił się szczęśliwy.
  Chwile później Percy podszedł do Nica(ja już nie wiem jak się to odmienia ;__;) i uśmiechnął się. Nico zamarł bez ruchu, wiedział co to oznacza.
-Percy… Proszę…- poprosił.
-Nie ma mowy.
  Po czym syn Posejdona przerzucił sobie towarzysza przez bark. Nico przez chwile wierzgał nogami ale po chwili przestał, ponieważ uchwyt Percy’ ego był zbyt silny. Zaczął lekko piszczeć gdy zbliżyli się do wody. Czarne kosmyki lekko dotykały wody.
-Percy! Odstaw mnie na ziemię! A właściwie to na dno! Błagam! -wrzeszczał.
-Jak sobie życzysz- odparł morskooki po czym wrzucił go do wody.
  Nie byli na głębokiej wodzie, ponieważ woda sięgała Pery’ emu do bioder. Mimo wszystko gdy Nico wpadł, woda nalała mu się do ust. Wynurzył się i zaczął kaszleć. Przyjaciel podbiegł do niego, po czym złapał, by ten znowu się nie zanurzył.
-Nico! Nic ci nie jest?- zapytał Percy.
  Syn Hadesa popatrzył wielkimi, czekoladowymi oczami na Percy’ ego i pomyślał-„ O kurde…”. Zielonookiemu błyszczały piękne oczy, włosy niesfornie opadały mu na czoło i jeszcze to umięśnione ciało… Nico mimowolnie się zarumienił. On mógł jedynie poważyć o wysportowanej sylwetce, ale wiedział co musi zrobić.
  -Pytasz czy nic mi nie jest? Może jedynie to, że cholernie mi się podobasz-powiedział po czym pocałował towarzysza.
  I tak trwali przez minutę… Może trosze dłużej. Po chwili Nico chciał się odsunąć ale Percy mu nie pozwolił.
-Nie. Jeszcze.
No i tak jeszcze trochę stali.


  Wieczorem, gdy już się zbierali do hotelu rozbłysło światło. Nagle z wody wyłoniła się ogromna, męska postać. Uranos…
-Myślałaś, że bez ich krwi nie powstanę? -zaśmiał się potwornym głosem- Był jeszcze Jason i Hazel. Mam dobrych ludzi, którzy nie są tak bezużyteczni jak ty!!
  Po czym wyrzucił na brzeg ledwo żyjącą Hazel i Jason’ a. Oboje byli strasznie bladzi, a z brzucha wypływała im krew. Po chwili pasek przybrał barwę ciemnej czerwieni.
-Ja go spróbuję trochę powstrzymać-Powiedziała Nancy płacząc.-Musicie mi podać ręce, będę miała więcej energii.
  Tak też zrobili. Nancy wypowiadała różne obelgi, słowa… Ale miało to słaby wpływ na Uranosa. Już był zdolny zmieść całą ziemię.
-Dłużej nie dam rady- szepnęła.
  Nagle zaczął wiać wiatr. Percy ledwo podszedł do swojego przyjaciela, no dobra chłopaka. Złapał jedną ręką policzek Nica.
-Wiesz, że cię kocham?!-krzyknął, przedzierając się przez silny wiatr.
-Wiem!

  A następnie zatopili się w pocałunku, który trwał do końca świata. Potem nie było już nic.




Na koniec chciałabym wam podziękować. Jesteście tak wspaniali! Wszyscy mnie wspieraliście! I przepraszam, że mnie tak długo nie było, ale już jestem! Drugiego Percico nie będzie... Może kiedyś. Planuję założyć bloga z moimi własnymi opowiadaniami. Jeśli dam radę, to was poinformuję! I wiecie co? UWIELBIAM WAS. DZIĘKUJĘ ;* 

7 komentarzy:

  1. Do krótkich rozdziałów nie umiem pisać z cytatami ;_; Soł
    Jak? Nie! Dlaczego? Ugh!
    Wszystko pięknie, fajnie i w ogóle, a tu jeb! "Jestem Uranos zabiję was."Nie no, zajebiście.
    Podobało mi się jak opisałaś Persiaka w wodzie. Mry... mry...
    Uroczy był ten pocałunek *-*
    Na końcu brakowało mi troszku opisu, jak świat się niszczył...
    No i takie dziwne, że zamiast walczyć, się miziają, ale tak też było okay ;D
    Mam nadzieję, że będziesz pisała nową historię. Na wszelki wypadek życzę dwa pierdyliardy wena, który ostatnio spierdala ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze epilog ^^ Nie wszystko kończy się źle :*

      Usuń
    2. Jej! To mi wystarczy ❤❤❤

      Usuń
  2. Czy ty... Czy ty właśnie...
    Wiesz, znienawidziłabym cię gdyby umarł, któryś z nich.
    A tak to umarli razem :D
    Yay.
    [*] Mam żałobę po zamusiu Percy'ego.
    Dobra cofam to co powiedziałam w poprzednim komentarzu.
    Nancy jest spoczi laska.
    W ogóle Dżejson i Hejzel takie nieogary sie dały złapać
    No beka.
    Najbardziej mi się podobał kiss w wodzie ^^
    Lel fajnie by było gdyby Nico pływał żabką XD
    Słodko by wyglądał >,<
    W opowiadaniu jest wszystko jak najbardziej na miejscu.
    Nie podoba mi się tylko na początku "ukucnął"
    Nie wiem czy się pomyliłaś jak pisałaś, ale sądzę, że bardziej by pasowało "przykucnął" albo po prostu "kucnął" ^^
    Nie chcę cię w żaden sposób krytykować ^^
    Czekam na epilog :3
    Życzę weny i żelkuff,
    Wierna Tobie niczym Makoto stylowi grzbietowemu,
    Twoja,
    Annabeth <3

    ps.
    zapraszam po raz drugi xD
    http://lelxd-zelki-grejfruty-profeszynalxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ten... Wpadłam żeby zaprosić cię na bloga yaoi ^^
    http://somedaysneverend.blogspot.com/
    Twoja,
    Annabeth <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zajebisty koniec!

    Nareszcie ktoś umarł, no <3

    // meysh-opowiadan-ksiega.blogspot.com glowa-w-japonii.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chamska reklama http://magic-death-chb.blogspot.com/2015/07/one-shot-clarisse-x-chris.html

    OdpowiedzUsuń